piatok 20. apríla 2012

5 for friday from Iceland


 I know, I didn´t post my regular series for two weeks now, once because of Easter and once because I was too busy. Today, I am also posting it without any long story. I am sick and I do not feel really well, so I leave you here with just a short description:  This is the way in the north of Iceland, getting close to Husavík, the town famous for whale watching. On the route there we stopped to see another beautiful waterfall, Godafoss. The weather was not pleasant at all, so this is all I got...

Viem, že som toto pravidelné okienko nedoplnila už dva týždne. Raz mi v tom zabránila Veľká noc a druhý krát som zasa bola zaneprázdnená. Dnes vám to tiež ponúkam bez nejakých dlhých rečí. Som chorá a cítim sa fakt zle, takže len krátky opis: Toto je cesta severom Islandu, blížiaca sa k mestu Husavík, ktoré je známe pre pozorovanie veľrýb. Po ceste sme sa zastavili pri ďalšom krásnom vodopáde, Godafoss. Počasie bolo dosť hnusné, takže toto je len pár fotiek, ktoré sa dali....






Žiadne komentáre: